1. Organizatorul Campaniei
Campania este organizată de firma IN HOUSE CONCEPT STUDIO SRL, cu sediul în Bucuresti, Sector 3, Intr. Reconstructiei nr. 1, denumit în continuare „Organizatorul”.
2. Perioada de Desfășurare
Campania se va desfășura în perioada 08.11.2024 – 15.11.2024 și se adresează persoanelor fizice și juridice care au împlinit vârsta de 18 ani și care sunt rezidente pe teritoriul României.
Sesiunile de consultatii 1:1 pentru design interior vor fi onorate în perioada 18.11.2024 – 28.02.2025, în funcție de disponibilitatea serviciilor oferite.
Organizatorul își rezervă dreptul de a prelungi perioada campaniei, anunțând acest lucru pe canalele oficiale de comunicare.
3. Obiectul Campaniei
Campania oferă 10 sesiuni de consultanță în design interior individuale, la domiciliul clientului, cu o durată maximă de 3 ore, la un preț promoțional disponibil doar pe perioada campaniei. Serviciul este limitat la Zona Metropolitana BUCURESTI, iar consultațiile vor fi programate de comun acord, în funcție de disponibilitatea echipei Organizatorului. In cazul in care vor exista inscrieri si din afara Municipiului Bucuresti, acestea vor fi acceptate doar dupa confirmarea Organizatorului si dupa acceptarea de catre Client a costurilor aditionale de deplasare.
Pentru servicii suplimentare, care nu fac obiectul acestei campanii, se va discuta separat.
4. Participanți Eligibili
Pentru a beneficia de oferta promoțională, clienții trebuie să fie persoane fizice majore (peste 18 ani), cu domiciliul în Zona Metropolitana Bucuresti. Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza programările care nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate.
5. Modalitatea de Programare
Clienții interesați trebuie să își rezerve sesiunea de consultanță prin contactarea biroului nostru de design interior în perioada campaniei, folosind unul dintre următoarele mijloace:
- Email: contact@inhousedesign.ro
- Formular de inscriere disponibil pe www.inhousedesign.ro
Sesiunile de Consultanța vor fi confirmate în funcție de disponibilitatea echipei, iar data și ora vizitei vor fi stabilite de comun acord Organizator/Beneficiar.
Programul de lucru : Luni – Vineri, interval orar 10:00-18:00 (exclusiv in weekend, concedii anuntate sau Sarbatori legale).
6. Detalii Serviciu
Sesiunea de Consultanța se desfășoară la locația indicată de client, în limita a 3 ore, pe Zona Metropolitana BUCURESTI. În timpul sesiunii, un arhitect specialist în design interior va oferi sfaturi personalizate și soluții pentru optimizarea spațiilor, imbunatatirea stilului de viata, alegerea culorilor, finisajelor, inlocuirea partiala sau totala a pieselor de mobilier existente.
- Oferta este valabilă pentru un singur serviciu per locație și nu poate fi împărțită pe mai multe zile.
- Dacă clientul solicită o sesiune mai lungă sau servicii suplimentare, acestea vor fi tarifate conform listei de prețuri standard, dupa o discutie in prealabil.
- La cererea Organizatorului, acesta poate cere Clientului materiale foto/video sau planuri/relevee, inainte ca sesiunea de consultanta sa fie onorata.
7. Metoda de plata
Plata pentru serviciile de consultanță se va efectua în avans, pe baza unei facturi emise de Organizator.
Această procedură asigură confirmarea rezervării și finalizarea programării sesiunii de consultanță.
Factura va fi emisă pe baza datelor furnizate de Client, fie că este vorba despre o persoană fizică sau juridică, cu 48h inainte de data sesiunii și va avea specificatia “contravaloarea pentru Servicii design interior ” .
8. Anulări și Reprogramări
Clientul poate anula sau reprograma sesiunea cu minimum 48 de ore înainte de data stabilită. În cazul anulării sau reprogramării tardive, Organizatorul va reține suma inițial încasată, fără posibilitatea de restituire.
De asemenea, Organizatorul își rezervă dreptul de a reprograma sesiunea cu minimum 48 de ore înainte, având obligația de a face acest lucru în termen de maxim 10 zile de la data inițial stabilită.
În cazul neplății, Organizatorul poate anula deplasarea în ziua sesiunii și refuza programarea unor sesiuni viitoare.
9. Limitarea Răspunderii
Organizatorul nu este răspunzător pentru:
- Imposibilitatea prestării serviciului în caz de forță majoră (ex. imbolnaviri, covid, decese in familie, condiții meteorologice nefavorabile, pandemii, etc.).
- Efectele implementării recomandărilor în afara sesiunii de consultanță.
- Erori în structurarea consultațiilor din cauza informațiilor incomplete sau eronate furnizate de client.
10. Confidențialitate
Organizatorul va respecta confidențialitatea datelor clienților și va folosi informațiile personale strict pentru scopul campaniei.
11. Modificări ale Termenilor și Condițiilor
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau completa Termenii și Condițiile de față. Orice modificare va fi anunțată pe canalele de comunicare oficiale.
12. Acceptarea Termenilor și Condițiilor
Participarea în campanie implică acceptarea automată a Termenilor și Condițiilor.
Pentru mai multe informații, contactați-ne la contact@inhousedesign.ro