1. Organizatorul Campaniei

Campania este organizată de firma IN HOUSE CONCEPT STUDIO SRL, cu sediul în Bucuresti, Sector 3, Intr. Reconstructiei nr. 1, denumit în continuare „Organizatorul”.

2. Perioada de Desfășurare

Campania se va desfășura în perioada 08.11.2024 – 15.11.2024 și se adresează persoanelor fizice și juridice care au împlinit vârsta de 18 ani și care sunt rezidente pe teritoriul României.  

Pachetele de servicii BASIC/FULL pentru design interior vor fi onorate în perioada 06.01.2025 – 19.12.2025, în funcție de disponibilitatea serviciilor oferite.

Organizatorul își rezervă dreptul de a prelungi perioada campaniei, anunțând acest lucru pe canalele oficiale de comunicare sau direct pe beneficiarii pachetelor.

3. Obiectul Campaniei

Campania oferă 3 pachete  FULL si 3 pachete BASIC, pentru anul 2025, la un preț promoțional disponibil doar pe perioada campaniei. Serviciul este limitat pe teritoriul Romaniei  iar pachetele vor fi planificate de comun acord, în funcție de disponibilitatea echipei Organizatorului si prioritatea implementarii proiectelor. 

In cazul in care vor exista suprapuneri pentru mai multe proiecte inscrise in aceeasi perioada din anul 2025, acestea vor fi acceptate doar dupa confirmarea Organizatorului si dupa acceptarea de catre Client a intervalelor de lucru propuse. Pentru servicii suplimentare, care nu fac obiectul acestei campanii, se va discuta separat.

4. Participanți Eligibili

Pentru a beneficia de oferta promoțională, clienții trebuie să fie persoane fizice majore (peste 18 ani), cu domiciliul în Romania. Spatiul vizat spre amenajare trebuie sa fie pe teritoriul Romaniei. Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza inscrierile care nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate.

5. Modalitatea de Programare

Clienții interesați trebuie să își rezerve pachetul dorit prin contactarea biroului nostru de design interior în perioada campaniei, folosind unul dintre următoarele mijloace:

In ordinea inscrierilor, Organizatorul va procesa toate cererile/ inscrierile si va reveni catre toti participantii cu propuneri pentru prima intalnire/discutie virtuala pentru a strange informatiile despre proiectul dorit . Aceasta procedura poate fi sub forma de chestionar de completat, o discutie in mediul online sau telefonic .

In prima faza, in baza acestei proceduri se va inainta o oferta estimativa catre fiecare participant, in functie de cerintele sale si complexitatea proiectului. 

Ulterior validarii ofertei, acesta se va considera automat inscris. 

Dupa terminarea campaniei de Black Friday, toti participantii vor primi un raspuns indiferent daca au mai ramas sau nu pachete disponibile. 

Programul de lucru : Luni – Vineri, interval orar 10:00-18:00 (exclusiv in weekend, concedii anuntate sau Sarbatori legale).

6. Detalii Serviciu

In functie de pachetul ales, BASIC SAU FULL , exista mai multe servicii incluse pentru amenajarea interioara

Servicii design interior PACHET BASIC

  • concept amenajare interioara, estetica si functionala (2d+3d), prebugetare, realizare proiect tehnic de detaliere concept, tema instalatii , proiect detaliere mobilier si produse custom,  antemasuratori si deviz investitie (shopping list). 

Servicii design interior PACHET FULL : 

  • concept amenajare interioara, estetica si functionala (2d+3d), prebugetare, realizare proiect tehnic de detaliere concept, tema instalatii , proiect detaliere mobilier si produse custom,  antemasuratori si deviz investitie (shopping list), consultanță personalizată in achizitii/ Selectie furnizori/ Suport in plasare si gestiune comenzi; coordonare specialitati/ Echipe/ Asistenta santier; monitorizare proiect si vizite insotite: Deplasari in interes de proiect ( santier, showroomuri de specialitate/ vizite la furnizori).    
  • Oferta este valabilă pentru un singur pachet per proiect/locație și se va realiza continuu, neputand fi etapizat pe mai multe luni/ani.  Dacă clientul solicită o etapizare a proiectului sau servicii suplimentare, acestea vor fi tarifate conform listei de prețuri standard, dupa o discutie in prealabil.  La cererea Organizatorului, acesta poate cere Clientului materiale foto/video sau planuri/relevee, inainte ca proiectul sa fie contractat.

7. Metoda de plata

Plata pentru serviciile de design interior se va efectua în baza facturilor emise de Organizator, in conformitate cu complexitatea proiectului. Pentru confirmarea/ validarea inscrierii in pachetul de discount din perioada Black Friday, este necesar in prealabil semnarea unui contract de proiectare.  Această procedură asigură confirmarea rezervării și blocarea unui interval de lucru din anul 2025.

8. Anulări și Reprogramări

Participantul la campania Black Friday  se poate retrage din campanie oricand pe perioada acesteia, fara a invoca un anumit motiv.

De asemenea, Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza anumiti inscrisi in campanie, având obligația de a anunta acest lucru în termen de maxim 30 zile de la data inscrierii.

9. Limitarea Răspunderii

Organizatorul nu este răspunzător pentru:

  • Imposibilitatea prestării serviciului în caz de forță majoră (ex. imbolnaviri, covid, decese in familie, condiții meteorologice nefavorabile, pandemii, etc.).
  • Erori în ofertarea pachetelor, din cauza informațiilor incomplete sau eronate furnizate de client.

10. Confidențialitate

Organizatorul va respecta confidențialitatea datelor clienților și va folosi informațiile personale strict pentru scopul campaniei.

11. Modificări ale Termenilor și Condițiilor

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau completa Termenii și Condițiile de față. Orice modificare va fi anunțată pe canalele de comunicare oficiale.

12. Acceptarea Termenilor și Condițiilor

Participarea în campanie implică acceptarea automată a Termenilor și Condițiilor.

Pentru mai multe informații, contactați-ne la contact@inhousedesign.ro